Kwaliteit, privacy en klachten 

Hier vindt u mijn kwaliteitsstatuut en privacy statement.

Kwaliteitstatuut:

Privacystatement:



Daarnaast houd ik mij aan de beroepscode voor psychiaters, die je hier kunt inzien. Indien je desondanks niet tevreden bent over de behandeling, dan kunnen we dit bespreken en samen zoeken naar een oplossing. Indien jouw klacht naar jouw mening niet naar tevredenheid wordt besproken, heb je de mogelijkheid contact op te nemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie. 

Je kunt de klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeld in de mail in ieder geval jouw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met je op kan nemen voor een toelichting dan wel een gesprek.

Wordt jouw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris, niet of onvoldoende opgelost, dan kunt je de klacht tevens voorleggen aan een onafhankelijke en erkende geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. De geschillencommissie is schriftelijk, telefonisch of digitaal te benaderen, via onderstaand adres:

Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

070 – 310 53 10 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)

www.degeschillencommissie.nl